פרסום בפייסבוקפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה בהיסטוריה. נקודה!
את היתרון הזה ואת העובדה שפייסבוק מנגישה לכל אחד את האפשרות להשתמש בפלטפורמה שלה לפרסום מסחרי של כל עסק כדאי לך בעל העסק להכיר ולנצל.
הכוונה היא למערכת ניהול המודעות הממומנות של פייסבוק שיש בה יתרונות פורצי דרך שיתנו לקמפיינים שלך את האפשרות להשתמש בכוח של "פילוח קהלי מטרה"
ידע ושליטה במערכת הזאת יכול להפוך את תקציב הפרסום שלך לממוקד ויעיל במיוחד, מומלץ ביותר לכל בעל עסק לרתום את הכוח הזה וכמה שיותר מהר והדרך לעשות זאת מתחלקת לשניים.
1. להבין מהו הבידול שלך – למה הלקוח הפוטנציאלי חייב לקנות רק ממך ולא מהמתחרים שלך? מה מיוחד בך? כלומר, מה הערך המוסף שיצא ללקוח בכך שיבחר דווקא בך?
2. להבין ולדעת להגדיר מיהו בדיוק הלקוח שלך – אם אתה מחזיק בדיעה ""עזוב, אני שם סכום ורוצה להגיע לכמה שיותר אנשים ולא משנה לי מי הם"" מומלץ מאוד שתיפרד מהמחשבה הזאת שאולי הייתה מתאימה לעולם הפרסום לפני 20 שנה כשלא היה אינטרנט, היום גישה כזאת לא רק שלא תביא לך לקוחות כלל, היא תגרור אותך להוצאות גדולת ומיותרות ללא תוצאה ותסכול, במקרה גרוע יותר בנוסף הטעות הזאת תקבע לך בראש שהפרסום באינטרנט לא עובד, זאת כשיתכן מאוד שבאותו הזמן בדיוק שהמתחרים שלך פועלים נכון ומקצועי ומניבים תוצאות רצויות מפרסום באינטרנט.
פרסום בפייסבוק
אנו ננהל עבורך קמפיינים בפייסבוק רק לאחר שנגדיר יחד את שני הדברים הקריטיים להצלחת הקמפיין, לאחר מכן נבצע עבורך פילוח המותאם למטרותיך והשגת יעדך ורק לאחר מכן ניתן יהיה לבחור תמונה טובה, לכתוב טקסט שיווקי משכנע ולהעלות קמפיין שישיג את היעדים שלך.
בדומה לפרסום הממומן בגוגל גם כאן ישנו צורך לבצע אופטימיזציה = מיטוב תקציבך הפרסומי למקסימום תוצאות במינימום הוצאות.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן