עסק מצליח – פיצחנו את מה שצריך במבחן התוצאה

עסק מצליח - פיצחנו את מה שצריך במבחן התוצאה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במקום לנחש מה צריך לעשות קודם או ללכת לפי מה שלימדו אותנו בספרים לפני עידן האינטרנט…

בוא נעשה הפוך…

ניקח עסק מצליח, נבדוק את המרכיבים של ההצלחה שלו, נפרק לגורמים ונרכיב תובנות נגישות ליישום לכל בעל עסק.

כך עשינו, לקחנו עסקים גדולים וקטנים והבנו שההבדל בחשיבה ובהתנהלות נובע מפחד או חסם כל שהוא וזה בסדר, אם כולנו הינו אותו דבר היה משעמם… ניסית פעם לעשות עסקה עם עצמך?

עוד דבר שהבנו שההבדל בין עסק מצליח לאחד שלא בסה"כ כמות עסקאות.

כשאין מכירות – אין עסק יש רסק. כדי שיהיו מכירות צריך להביא מעוניינים שיהפכו ללקוחות משלמים… וכמובן לדעת למכור להם!

איך גורמים לזה לקרות? מתחילים בלתכנן את זה פיננסית, מי שלא מפרסם את העסק שלו ב100 ₪ ביום שלא יתפלא שאין לו פניות.

שיווק לא מתאים לקהל היעד או פניה לא בפלטפורמה הנכונה או בשפה ללא תועלות זה לשרוף זמן וכסף!

עשינו טסטינג על לקוחות שלנו, הם יכולים להעיד מה קרה להם, זה שהם הולכים איתנו שנה שלישית ורביעית אומר הכל…

הצלחה שלהם, זו הצלחה שלנו, זו הוכחה לכך שהשיטה עובדת, תמיד רצינו להתמקצע בהרצאות, להעביר חומר חשוב שלא מלמדים בשום מקום, כל מקצוע חופשי שהלומדים יעסקו בו בתור עצמאים לא מכין אותם לעולם האמיתי בו הם יעסקו בשיווק ומכירת השרות/מוצר שלהם יותר מהתחום הנלמד…
עורכי דין, רואי חשבון, צלמים, מטפלים, מרפאים, קוסמטיקאיות, שפים, כל עסק קטן כגדול חייב למכור כדי להתקיים וכדי למכור חייב לשווק, פרסום זה חלק מהשיווק, יש דברים שהם חובה ולא מותרות, שיווק ופרסום העסק זה MUST

גם כאן רצינו לעשות את זה קצת אחרת…

אנחנו הולכים בעצמנו לסמינרים והרצאות כי בתחום שלנו יש המון חידושים וסדרי עולם יכולים להשתנות מהיום להיום…
כבר איבדנו חשבונות פרסום מעולים בגלל שינוי במדיניות פייסבוק או קמפיינים ממירים בגוגל נפסלו כי אסור פתאום להכניס מספר טלפון בכותרת…
אז במקום שנטחן לך ת'מח בסיפורים ומעשיות הנה הנוסחה שפיצחנו, ללכת הפוך בדרך לעסק מצליח!
נספור אחורה, …..10,9,8,7 ויש לך עסק מצליח!

1. עסק – רווחי ומצליח שבעליו נהנים מתפעולו ופירותיו.

2. מכירות – הרבה, התייעלות מתמדת ע"י שיטה ברורה (מומלץ להשתמש בשיטת התחנות) ואימון על תסריט שיחה וטיפול בהתנגדויות והנחיית המעוניין בלבטיו.

3. שיווק ופרסום – ממוקד מטרה בשפת קהל היעד עם תקציב בהתאם להשגת המטרה.

4. מוצר/שרות – מוגדר בתועלות וחוזקות, כפתרון אולטימטיבי לצורך/רצון הלקוח הפוטנציאלי –

5. קהל/י יעד – מאופיין ומפולח בעל מכנה משותף בצורך/פתרון מסיבות זהות. (מין,גיל,עיסוק,מצב משפחתי, תחביבים, מראה, לבוש, מצב כלכלי, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין וכו')

6. תכנון פיננסי – הקצאת תקציב לכל שלב בתכנית האסטרטגית (מחקר, הקמה, שוטף) תכנון ההוצאות (קבועות, משתנות, ישירות, בלאי/פחת) תמחור רווחי, התחייבויות, בנקים וכו'

7. אסטרטגיה – איך להשיג את המטרה שלי, מה הכלים שעומדים לרשותי? מה חסר לי? באיזה אופן לפעול? – גיבוש תכנית פעולה ברורה וכתובה.

8. מטרה – להגדיר באופן ברור את המטרה לשמה הכל הולך לתפקד – אני פותח עסק כדי להרוויח כל חודש 20,000 ₪ או 50,000 ₪ או 100,000 ₪ – חייבת להיות מטרה קצובה בזמן.

9. מחקר שוק, חקר מתחרים, בדיקת כדאיות, בדיקת צורך במוצר/שרות – לבדוק פיזית שיש תכלס אנשים שמוכנים לשלם עבור המוצר/שרות, מה עושים קולגות בתחום, מה אומרים על התחום מומחים ותחזיות עסקיות.

10. חזון/חלום – בלי הסיבה "למה" אין מחויבות לעשייה ולכן לא יגיעו תוצאות. יש 2 אפשרויות, לאהוב את העשייה או לעשות למען האהבה (משפחה/כסף וכיו"ב) מי שאוהב את העשייה יחייך תמיד, מי שאוהב את הכסף יחייך פחות…

בהצלחה! אין צורך להודות לי.
המאמרים הבאים ידברו בהרחבה על כל אחד מעשרת הסעיפים.

לא רוצים לפספס את המאמרים הבאים?

מעולה! השאירו מייל ומבטיחים לכם שכל פעם שיהיה מאמר מושקע חדש, נעדכן אתכם :)

שתפו את הפוסט עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן