שירותים נוספים

בפעילות ארוכת השנים שלנו עבור בעלי עסקים ואיתם התגבשה תפיסת העולם שלנו שיש בא שוני והבדל ממה שמצופה מחברה שמעניקה שירותי שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט.

לך כבעל עסק שמטרתו היא ליצור עסק יציב שמצרף לקוחות משלמים כל הזמן, הנכסים האינטרנטיים שלך הם רק חלק אחד מהפאזל המרכיב את השלם.

תוכל למצוא איתנו תמיכה במגוון נושאים המרכיבים את התמונה והופכים את העסק שלך למכונה משומנת של רווחים.

השיווק הדיגיטלי וניהול הנכסים האינטרנטיים שלך הוא רק ההתחלה.

נוסחה בדוקה ומדויקת
להצלחת העסק שלך

הצלחה בעסק אינה דבר של מה בכך, ישנה תפישה מוטעת כי ברגע שיגיעו הרבה לקוחות פוטנציאלים בעל העסק יעשה את ה"מכה" ומשם העסק רק יתרומם, לקוחות פוטנציאלים חשובים ביותר אבל הגעתם לעסק אם בצורה פיזית או בטלפון, או בצורה אינטרנטית הם רק תחילתו של התהליך שבסופו כל בעל עסק רוצה לצרף עוד לקוח משלם למאגר של העסק שלו.

בהרבה מן המקרים מגיעים לא מעט לקוחות פוטנציאלים אך עדיין כאילו שמשהו תקוע, משהו מפריע.

כאמור שיווק דיגיטלי טוב ומקצועי מספק את הלקוחות המתעניינים במוצרים שלך אך עדיין אתה כבעל העסק חייב למכור להם, לסגור איתם עסקה.

נושא המכירות הוא נושא קריטי להצלחה , להשרדות או סגירה של עסק מתקשה.

ייצור לקוח פוטנציאלי שמעוניין לקבל הצעת מחיר, או מגיע לראות מוצר מסוים אצלך באולם התצוגה כרוך בעלויות, אחד הדברים שאינם נלקחים בחשבון הם עלות ליד = לקוח פוטנציאלי איכותי, חישבת פעם את עלותו של גיוס לקוח משלם שלך? אתה יודע בדיוק כמה עולה ליד אכות?

האם חישבת פעם כדאיות של כל לקוח שמגיע אליך? האם לקחת בחשבון שכל ליד וכל לקוח משלם עולים לך סכום כסף משמעותי שיכול להשפיע על הרווחיות ?

מכאן ניתן להגיע למסקנה ברורה, כבעל עסק אתה לא יכול להרשות לעצמך לפספס לקוחות טובים רק בגלל חוסר שליטה במיומנות המכירה, שליטה כזאת יכולה להביא לך יותר סגירות עסקה ויותר רווחים, ידע במכירות ייעל את ההשקעה שלך בפרסום משום שתוכל לקבל יותר לקוחות משלמים בפחות השקעה, זאת המשמעות הישירה של שליטה במיומנויות המכירה.

ומה לגבי היעילות העסקית השיווקית שלך בעסק? האם הכל מתקתק ברמה הארגונית? האם יש לך שליטה על כל פרט קריטי? כל ספק? כל לקוח? כל ליד?

הנה דוגמה להמחשה: תענה לעצמך בכנות, האם קרה לך שפנה אליך לקוח מתעניין, ביקש הצעת מחיר או מידע נוסף על השירות שלך או על אחד מהמוצרים שלך ושכחת לחזור אליו? דחית כל כך את הגשת הצעת המחיר שביקש שכבר לא נעים לך ממנו? התעלמת כי אין לך כוח לכתוב עוד הצעה? תענה לעצמך  בכנות בבקשה…

האם כשאתה מבין את מאזן הכדאיות של השקעה מול תועלת בעסק שלך, אתה יכול להרשות לעצמך להמשיך לפספס לקוחות בגלל חוסר סדר אירגוני? האם אתה יכול להרשות לעצמך הוצאות לא מבוקרות מול ספקים שמוסיפות לכובד ההוצאות שלך מבלי לבדוק ולטפל בנושא? להשקיע בעוד מודעה יקרה בעיתון מבלי

מבלי היכולת למדוד את הכדאיות שלה? לקנות עוד שטח פרסום חוצות מבלי היכולת לחשב עלות של כל לקוח משלם שמגיע מפרסום לא יעיל מסוג זה?

הקו שמנחה אותנו כשאנחנו ניגש לתת לך שירות בדיוק כמו כל הלקוחות שלנו הוא:
יותר תוצאה בפחות השקעה או במילים אחרות אופטימיזציה של תהליכים שיווקיים ועסקיים!

לאחר שנבין יחד איתך מהן אבני הנגף שגורמות למנוע העסק שלך להיתקע, נוכל לבנות יחד איתך תכנית פעולה כוללת שתטפל בנקודות החלשות ותחזק אותן, בנוסף נלווה אותך צעד אחרי צעד ביישום התכנית בשיגרת העסק שלך.