מילון מונחים

רכזנו עבורך מונחים נפוצים בתחום השיווק והפרסום האינטרנטי,
פשוט שיהיה קל ונעים יותר.
תכנים באתר – כתבות, מאמרים, הנחיות, הסברים, סרטונים, תמונות, המלצות, טיפים בעצם כל מה שמרכיב את הערך באתר שלך.
אחוז נטישה – אחוז הגולשים שנוטשים את האתר כבר בדף הבית ובפחות מ 30 שניות.
אופטימיזציה – מיטוב, במילים אחרות, להוציא יותר תוצאות בפחות הוצאות.
נכסים אינטרנטיים – נוכחות של העסק שלך, בדומה לנדל"ן נכס קיים אי אפשר להעלים או להרוס ללא אישור הבעלים, לפי כך כל אתר, בלוג, אינדקס, דף ייצוגי ברשתות החברתיות וכו'… הוא נכס לכל דבר החשוף לביקור הגולשים ולמשיכת לקוחות בדיוק כמו אולם תצוגה הפתוח ומקבל קהל לקוחות פוטנציאלים 24/7 , 365 ימים בשנה ללא עובדים.
מילות מפתח – מילים וצירופי מילים, ביטויים שהגולשים מזינים בשורת החיפוש של גוגל ושמפעילים את ההופעות של האתר שלך או המודעות שלך בתוצאה.
קמפיין – מסע פרסום מאופיין ע"י הגדרת המטרה כמו: מכירת מוצר או שירות, הרשמה לרשימת תפוצה, חשיפת העסק לעוד לקוחות פוטנציאלים ועוד…
דף נחיתה – דף אינטרנטי הבנוי באתר אינטרנט או עומד בפני עצמו, אשר אליו מגיע/נוחת הגולש כשהוא לוחץ על מודעה שניראת לו כפתרון לבעיה שיש לו, החרכי שדף נחיתה יהיה רלוונטי למודעה, להניע לפעולה שהגדרנו כגון: השארת פרטים, חיוג ישיר, קליקים, רכישה, הרשמה לניוזלייטר, כניסה לאתר,
גוגל אדוורדס – תוכנה מבית גוגל המאפשרת העלאת מודעות טקסט, תמונות ווידאו לרשת החיפוש של גוגל, רשת המדיה של שותפי גוגל כמו: ynet, mako ועוד…, יוטיוב.
קידום אורגני – קידום טבעי, קידום המתבצע ע"י גוגל לאחר שנבחנות האיכויות של התוכן, חווית המשתמש ורלוונטיות.
מחיר לקליק – המחיר שנשלם עבור כל קליק על המודעה.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן