הנה מספר דברים על גוגל פלוס שיכולים להגדיל את מספר הלקוחות המשלמים בעסק שלך

google-advertising
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פרסום ונוכחות בגוגל פלוס – מנוע פרסומי שיתן לעסק שלך יתרון משמעותי!

 בכל יום עולים קרוב למיליארד פוסטים בגוגל פלוס! נתון מדהים שמצביע על כמות האנשים בכול העולם שמשתמשים בגוגל פלוס בכל שעה ובכל יום.
גוגל פלוס היא רשת בעצם הרשת החברתית של גוגל, וגוגל כידוע הוא מנוע החיפוש הגדול, השולט והמוביל ברשת האינטרנט ושם נמצא הכוח והייחודיות של גוגל פלוס.
גוגל פלוס היא מתחרה עיקרית של פייסבוק!
שליטה בממשק ושיווק נכון בגוגל פלוס יכול לתת לך לא מעט לקוחות משלמים וקבועים.
ישנה סבירות גבוהה שנתקלת בה ואתה מכיר אותה וייתכן מאוד שיש לך חשבון בגוגל פלוס אך אתה אפילו לא מודע לעוצמת המנוע השיווקי שלה וליתרונות שהיא תביא לעסק שלך.
מספר המשתמשים בה הולך וגדל, זה נתון שמוכיח זאת – עוד נתון מעניין מיד כשהתפרסמה, תוך מספר שבועות בלבד, נרשמו אליה יותר מ 25 מיליון גולשים.
לגוגל פלוס יש עוצמה רבה יותר ממה שנדמה.
פרסום ושיווק בגוגל פלוס מאפשר לעסקים, חברות ומותגים מוכרים בעולם לנצל את כוחה לקידום העסקים ולהגדלת מכירות , משיכת צרכנים, מתן שירות ושמירה על שביעות רצון הלקוחות.

הקשר ההדוק לגוגל, הצלבת נתונים ושימוש בהם.
גוגל מציעה מגוון עצום של שירותים כגון דוא"ל, שירות אחסון, מפה ועוד…
יוטיוב היא דוגמה נוספת לפלטפורמה בעלת עצמה שנמצאת בבעלות גוגל, לכן ניתן גם לעשות שימוש בפרסום ביוטיוב ע"י שיתוף סרטונים. בגלל הבעלות המשותפת על נכסים אלה, ישנו סנכרון בין הממשקים, הם מזהים זה את  זה ואת דפוסי הפעולה האחד של השני ומכאן היתרון האדיר שאם תשכיל לשלוט בו הוא יפרסם את העסק שלך בצורה אפקטיבית!

אמינות זה סיפור רציני!
הסנכרון עם  גוגל והצלבות הנתונים של הגולשים שמחפשים שירותים ומוצרים כשלך בעצם הלקוחות הפוטנציאליים שלך יגדילו את דירוג האמינות שלך בקרב הלקוחות שלך, תוכל להבין מי פונה אליך,  לוודא שהפרופילים אמיתיים וגם להפך. חיזוק האמינות ההדדי יסייע לך למכור יותר ויותר, לקוחות יפנו אליך ותוכל לקבל המלצות על העסק.

זיהוי צרכים ומיקוד לקהל המדויק.
בדרך הזאת תדע בדיוק לאיזה קהל אתה פונה ואיך לשווק להם את המוצר או השירות שלך.
גוגל מחזיק במידע רב על כל משתמש שרשום במערכת בדרך הזאת אפשר לעקוב אחרי כל צרכן ולאסוף עליו מידע רלוונטי באופן חוקי בלי צורך במידע מיוחד, הכלים גוגל מציע מאפשר למיין את הקהל ולקבוע מה יראו ומתי, הכל נשלט ע"י פילוח שנקבע על ידך: מיקום גיאוגרפי, מין, גיל ועוד… בדיוק כמו שעובד בפרסום בפייסבוק.

הדף העסקי בגוגל פלוס מופיע בקלות בתוצאות החיפוש של גוגל.
ישנו קשר הבלתי נפרד בין הרשת החברתית – גוגל פלוס למנוע חיפוש השולט והגדול בעולם, גוגל, הקשר הזה גורם לזיהוי מהיר וקידום הדף העסקי שמייצג את העסק שלך.
כך ניתן להופיע בתוצאות חיפוש בגוגל בקלות.
זאת נקודה חיונית לקידום העסק שלך להגדלת הלקוחות המשלמים שלך!

בואו נסכם,
פעילות בגוגל פלוס היא חיונית לפרסום יעיל של העסק שלך ברשתות החברתיות, רבים מהמתחרים שלך אינם מודעים לעצמה והכוח של גוגל פלוס, כך בעצם הם מפסידים לקוחות משלמים לעסק שלהם.
אם תדע לנצל את האלמנטים שהוזכרו במאמר הזה  תוכל לבסס עוד נקודת יתרון משמעותית על פני המתחרים שלך, הרשת החברתית גוגל פלוס צוברת תאוצה וגולשים רבים בכול העולם וגם בארץ רושמים בא פעילות שהולכת וגדלה עם הזמן, עירנות מצידך יכולה להשתלם לעסק שלך מאוד ע"י כך תוכל להרוויח לקוחות משלמים חדשים וגדילת הכנסות בעלת משמעות.
פרסום מקצועי ע"י מי שיודע להשתמש בפלטפורמות האלה , יגרום לכל בית עסק להצליח ולממש את הפוטנציאל שלו!

לא רוצים לפספס את המאמרים הבאים?

מעולה! השאירו מייל ומבטיחים לכם שכל פעם שיהיה מאמר מושקע חדש, נעדכן אתכם :)

שתפו את הפוסט עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן