פרסום באינטרנט

אין הרבה מוצרים או שירותים שיכולים למכור את עצמם ללא פרסום, הפרסום באינטרנט על מגוון הכלים שהוא מציע הפך לכלי היעיל ביותר והמשתלם ביותר למשימה זו, אנחנו נזהה בדיוק איזה סוג פרסום הוא המתאים ביותר לקידום המוצרים והשירותים שלך בעל העסק וע"י תוכנית אסטרטגית מותאמת לצרכים שלך נוכל לעזור לך להוציא מקסימום תוצאה במינימום הוצאה.

בעבר כל בעל עסק קטן וגדול פרסם את העסק במגוון דרכים, מבחירת מיקום שעוברים בו הרבה מאוד אנשים בכל יום, שילוט מקורי ובולט, פרסום ברדיו, פליירים, עיתון ודפי זהב, בעלי העסקים שיכלו להרשות לעצמם יכלו אפילו להגיע למדיה היקרה ביותר אז (וגם היום) לטלוויזיה ולקבל חשיפה גדולה ביחס למתחרים.

הפרסום באינטרנט אפשר ליותר ויותר בעלי עסקים לפרסם, ככל שהזמן עבר בעלי העסקים הבינו כי ניתן לפרסם ולהגיע לתוצאה משמעותית בתקציבים מאוד סבירים רק אם יתבצעו תהליכי ייעול מתמשך בתקציב הפרסום = אופטימיזציה. בשלב הזה החלה מגמה, מי שרצה להשיג יותר באותו התקציב נעזר באנשי מקצוע.

כניסתם של הרשתות החברתיות במיוחד בחמש השנים האחרונות בהן קרתה הפריצה הגדולה של המדיה החברתית ובראשן פייסבוק, טרפה את כל הקלפים והפכה את הפרסום באינטרנט לכלי עבודה זול ומשמעותי שכל אחד יכל להשתמש בו בקלות, "פרסום לכל".

העידן החדש צמצם באופן ניכר את תקציבי הפרסום שנוהלו במדיות הישנות , כגון, עיתונות ואף חיסל כמעט לחלוטין חלק מהם, מישהו זוכר את הספרים הצהובים שזרקו לנו ליד הדלתות כל שנה? לאן הם נעלמו?

תוך זמן קצר ביותר תקציבי הפרסום ברמה העולמית החלו לנוע לרשת האינטרנט כששני שחקנים מרכזיים הבינו את התמונה לפני כולם ופעלו להשתלט על התחום.

הראשונה והאפקטיבית ביותר היא גוגל, היא מוכרת כמנוע חיפוש העצמתי ביותר שיש, תחשבו על זה, היא בעצם אינדקס העסקים הכי גדול בעולם. רוב ההכנסות של גוגל נובעות מפרסום של עסקים מכל הגדלים ובכל התחומים, גוגל רכשה את פלטפורמט הוידאו הגדולה בעולם, יוטיוב וכיום יוטיוב היא פלטפורמת פרסום מאוד אפקטיבית בוידאו וכדי לעמוד בשורה אחת עם המתחרה שהחלה להתרחב ברחבי הרשת במהירות, היא יצרה את גוגל פלוס כפלטפורמה חברתית מתחרה.

השחקנית המשמעותית השנייה  היא כמובן פייסבוק שנחשבת הרשת החברתית המובילה, המשפיעה והגדולה ביותר בעולם, פייסבוק התפתחה במהירות עצומה והיום ניתן לראות איך היא משחקת בתחרות מול הענקית גוגל, פייסבוק יצרה פלטפורמט וידאו וממשיכה לפתח כלי פרסום לשימוש בעלי העסקים.

בדומה לגוגל , פייסבוק יודעת לזהות מגמות, דוגמה לכך ניתן לראות ברכישה של אינסטגרם על ידה: תמונות הרי מוכרות יותר טוב ממילים, כך הפכה פלטפורמט הצילומים המצליחה בעולם לעוד כלי שיווקי פרסומי בדיוק כמו פייסבוק.

ככל שהזמן עובר והמערכות הללו מפתחות לעוד ועוד כלים שמסונכרנים בינהם, השליטה בממשקים המורכבים והגעה לאופטימיזציה הפכה למשימה מורכבת למקצוענים בלבד, ישנם לא מעט בעלי עסקים שמנסים לבד, זו תופעה מצוינת ומבורכת בתנאי שהעסק לא ניכנס לסחרור של שפיכת כספים ללא תוצאות.

לאחר שנשב יחד איתך ונבין מה הם המטרות ואיזה יעד מכירות ברצונך להשיג, נוכל לבנות עבורך תוכנית פרסום מבוססת אסטרטגיה ואופטימיזציה ולתשיג עבורך את התוצאה הרצויה, מקסימום תוצאה במינימום הוצאה!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן