כבעל עסק או כמנהל שיווק אתה צריך להתאים את עצמך לשיטות השיווק הרלוונטיות, 
אנו בתפוס ת'רשת נוכל לשים אותך ואת שרותיך/מוצריך 24/7 , 365 ימים בשנה 
מול העיניים של המתעניינים המתאימים ביותר להפוך ללקוחות משלמים לעסק שלך, 
הכל באמצעות מגוון הכלים הרחב שמציע עולם השיווק באינטרנט ומחוץ לאינטרנט (בשפה המקצועית "און ליין" ו "אוף ליין")

מעוניין באסטרטגיית שיווק מתאימה? חייג עכשיו או השאר פרטים ונדבר ב24 השעות הקרובות

אסטרטגיה נכונה בנויה מ-3 שלבים פשוטים

1

תכנון ייסודי

  • הגדרה נכונה של קהל יעד וסל המוצרים
  • סקר שוק, מתחרים, מגמות חיפוש וכיוב'
  • בניית אסטרטגיה

2

יישום וביצוע

  • יצירת שיתופי פעולה עם עסקים שיש בהם תנועה של קהל היעד
  • פניות יזומות ללקוחות פוטנציאלים
  • הנעת האנשים הקרובים והלקוחות להמליץ על העסק
  • תרומה והתנדבות לקהילות חלשות/ילדים בעלי צרכים מיוחדים
  • סיקור בתקשורת המקומית
  • הטמעת מערך שיווק נכון ומתאים לעסק
  • תכנון, הפקה וניהול פרסום במדיה הדיגיטלית

3

שיפור וייעול

  • הגדלת הכח המוכר
  • ניהול מועדון לקוחות
  • שיפור תוצאות
  • הגעה ליעדים

שיווק מוצלח באינטרנט

שיווק דיגיטלי הוא בעצם מונח המקיף את כל פעולות השיווק, הקידום, החשיפה של העסק שלך במרחב הוירטואלי האינטרנטי.
הוא מתחלק למספר תחומים עיקריים כמו: קידום אורגני טבעי שקורה כתוצאה מפעילות קידום נכונה ומקצועית,
קידום ממומן שמתקיים בעיקר ברכישת מודעות בתשלום באתרים מובילים ברשת,
בעיקר בגוגל ופייסבוק שמהווים היום השחקנים הבלתי מעורערים בזירה האינטרנטית.
פרסום ביוטיוב, פרסום ושיווק באמצעות רשימות תפוצה ואי מיילים,
שיווק בווטסאפ ושיווק באמצעות מסרונים גם נכללים בתוך המעטפת שנקראת שיווק דיגיטלי.

בגלל היתרונות המשמעותיים שמספק השיווק העדכני לעומת המדיות הישנות,
יותר ויותר צרכנים ומתעניינים מעדיפים לערוך בדיקה, לבדוק ולהשוות לפני רכישה של כל מוצר או שירות,
הרוב המוחלט של המתעניינים שלך מחפשים מוצרים ושרותים כשלך באינטרנט ובעיקר במנוע החיפוש גוגל.

יתכן ותרצה ממש למכור את שירותיך ומוצריך ישירות ברשת האינטרנט,
גם כאן ישנם יתרונות משמעותיים בשימוש במדיה הדיגיטלית הכולל גם את תחום המכירות הישירות באינטרנט.
סוגים נפוצים מאוד של עסקים כגון: מוצרי חשמל ביתיים, ריהוט, קורסים אונליין, צעצועים ועוד…
יכולים להכפיל, לשלש ואף יותר את היקף מכירותיהם אם יפעלו גם האינטרנט,
בתיכנון ושיווק נכון אם העסק שלך מציע מוצרים המתאימים למכירה ישירה באינטרנט תוכל אפילו למכור בשוק הבינלאומי
ולפתוח אפיקי מכירה חדשים עבור העסק שלך ולהרחיב משמעותית את מאגר הלקוחות המשלמים שלך.

לאחר הבנת הצרכים של העסק שלך,
אנו נוכל להתאים לך במדויק את כלי השיווק הדיגיטלי המתאימים ביותר לשיווק אופטימלי של המוצרים והשרותים שלך.

אז מה השלבים בפרסום אונליין בתכל'ס?

דילוג על שלב כלשהו – יפגע בהכנסות שלך בצורה משמעותית

קהל יעד

5000

הזדהות

4000

חיבור רגשי

3000

הכרה

1000

רכישה

250

נותנים ערך ויוצרים צורך בכך שנותנים
פתרון לבעיה או מענה לצורך >

בעבר כל בעל עסק קטן וגדול פרסם את העסק במגוון דרכים, מבחירת מיקום שעוברים בו הרבה מאוד אנשים בכל יום,
שילוט מקורי ובולט, פרסום ברדיו, פליירים, עיתון ודפי זהב, בעלי העסקים שיכלו להרשות לעצמם יכלו אפילו להגיע 
למדיה היקרה ביותר אז (וגם היום) לטלוויזיה ולקבל חשיפה גדולה ביחס למתחרים.

הפרסום באינטרנט אפשר ליותר ויותר בעלי עסקים לפרסם,
ככל שהזמן עבר בעלי העסקים הבינו כי ניתן לפרסם ולהגיע לתוצאה משמעותית בתקציבים מאוד סבירים
רק אם יתבצעו תהליכי ייעול מתמשך בתקציב הפרסום = אופטימיזציה.
בשלב הזה החלה מגמה, מי שרצה להשיג יותר באותו התקציב נעזר באנשי מקצוע.

כניסתם של הרשתות החברתיות במיוחד בחמש השנים האחרונות בהן קרתה הפריצה הגדולה של המדיה החברתית ובראשן פייסבוק,
טרפה את כל הקלפים והפכה את הפרסום באינטרנט לכלי עבודה זול ומשמעותי שכל אחד יכל להשתמש בו בקלות, "פרסום לכל".

העידן החדש צמצם באופן ניכר את תקציבי הפרסום שנוהלו במדיות הישנות, כגון עיתונות
ואף חיסל כמעט לחלוטין חלק מהם,
מישהו זוכר את הספרים הצהובים שזרקו לנו ליד הדלתות כל שנה? לאן הם נעלמו?

תוך זמן קצר ביותר תקציבי הפרסום ברמה העולמית החלו לנוע לרשת האינטרנט
כששני שחקנים מרכזיים הבינו את התמונה לפני כולם ופעלו להשתלט על התחום.

הראשונה והאפקטיבית ביותר היא גוגל, היא מוכרת כמנוע חיפוש העצמתי ביותר שיש, תחשבו על זה,
היא בעצם אינדקס העסקים הכי גדול בעולם.
רוב ההכנסות של גוגל נובעות מפרסום של עסקים מכל הגדלים ובכל התחומים,
גוגל רכשה את פלטפורמט הוידאו הגדולה בעולם, יוטיוב וכיום יוטיוב היא פלטפורמת פרסום מאוד אפקטיבית בוידאו
וכדי לעמוד בשורה אחת עם המתחרה שהחלה 
להתרחב ברחבי הרשת במהירות,
היא יצרה את גוגל פלוס כפלטפורמה חברתית מתחרה.

השחקנית המשמעותית השנייה  היא כמובן פייסבוק שנחשבת הרשת החברתית המובילה,
המשפיעה והגדולה ביותר בעולם, פייסבוק התפתחה במהירות עצומה והיום ניתן לראות איך היא משחקת בתחרות מול הענקית גוגל,
פייסבוק יצרה פלטפורמת וידאו וממשיכה לפתח כלי פרסום לשימוש בעלי העסקים.

בדומה לגוגל , פייסבוק יודעת לזהות מגמות, דוגמה לכך ניתן לראות ברכישה של אינסטגרם על ידה:
תמונות הרי מוכרות יותר טוב ממילים, כך הפכה פלטפורמת הצילומים המצליחה בעולם לעוד כלי שיווקי פרסומי בדיוק כמו פייסבוק.

ככל שהזמן עובר והמערכות הללו מפתחות לעוד ועוד כלים שמסונכרנים בינהם,
השליטה בממשקים המורכבים והגעה לאופטימיזציה הפכה למשימה מורכבת למקצוענים בלבד,
ישנם לא מעט בעלי עסקים שמנסים לבד, זו תופעה מצוינת ומבורכת בתנאי שהעסק לא ניכנס לסחרור של שפיכת כספים ללא תוצאות.

לאחר שנשב יחד איתך ונבין מה הם המטרות ואיזה יעד מכירות ברצונך להשיג,
נוכל לבנות עבורך תוכנית פרסום מבוססת אסטרטגיה ואופטימיזציה ולתשיג עבורך את התוצאה הרצויה,
מקסימום תוצאה במינימום הוצאה!

שאלות שבטוח תשאל את עצמך לפני הקמת הקמפיין הראשון...

הכי טוב לפרסם במקום שבו נמצא קהל היעד שלך!

-תלוי מה משווקים, תלוי בעלות מוצר/שרות, תלוי במיקום הגאוגרפי של העסק ויכולת ההפצה שלו.

-בשנת 2017 נמדד כי 70% מהחיפושים נעשים מהסמארטפון אך עדיין יש קהלי יעד שעדיף לפרסם במחשב עבורם (לרוב אנשים מבוגרים מאד)

בונים תתי קהלים ופונים לכל 1 בצורה הכי מתאימה (שפה, תחומי עניין, הקבלות להזדהות והתחברות)

מתחילים מאפיוני הקהל והמוצר, להקל עליכם תורידו את הטפסים שיעזרו לכם במשימה …

סגירת תפריט
דילוג לתוכן