1. תכנון

  • הגדרה נכונה של קהל יעד וסל המוצרים
  • סקר שוק, מתחרים, מגמות חיפוש וכיוב'
  • בניית אסטרטגיה
תכנון של שיווק אינטרנטי

2. יישום וביצוע

  • יצירת שיתופי פעולה עם עסקים שיש בהם תנועה של קהל היעד
  • פניות יזומות ללקוחות פוטנציאלים
  • הנעת האנשים הקרובים והלקוחות להמליץ על העסק
  • תרומה והתנדבות לקהילות חלשות/ילדים בעלי צרכים מיוחדים
  • סיקור בתקשורת המקומית

3. שיפור

  • הגדלת הכח המוכר
  • ניהול מועדון לקוחות
  • שיפור תוצאות
  • הגעה ליעדים

שיווק אופליין

כבעל עסק אתה צריך להתאים את עצמך לשיטות השיווק העכשוויות הרלוונטיות,
אנו בתפוס ת'רשת נוכל לשים אותך ואת שרותיך/מוצריך מול העיניים של הלקוחות הפוטנציאלים שלך 24/7 , 365 ימים בשנה
מול העיניים של המתעניינים המתאימים ביותר להפוך ללקוחות משלמים לעסק שלך,
הכל באמצעות מגוון הכלים הרחב שמציע השיווק הדיגיטלי.

טקסט שידבר על שיווק אופליין

איפה אפשר לפרסם מחוץ לאינטרנט?

פלייר

עיתון

רדיו

שלטי חוצות

טלוויזיה

פה לאוזן

דגשים שחשוב לזכור לפני שמוציאים שקל מהכיס...

  • הפרסום באוף ליין כמעט ואינו מדיד ולכן לא כדאי לעסקים בעלי תקציב מוגבל.
  • הדרך לליבו וכיסו של הלקוח הפוטנציאלי הרבה יותר ארוכה וקשה בגלל חוסר היכולת לניהול הליך שיווק אסטרטגי.
  • הפרסום הכי טוב והכי אפקטיבי ובעל אחוז ההמרה הגבוה ביותר (כולם יסכימו) "פה לאוזן"
  • איפה "פה לאוזן" מתרחש באופן יומיומי? תיהיו בטוחים שלא בפה ולא באוזן… הפה לאוזן החדש והמשודרג זה "מהאצבע לעין" הכל מתרחש בדיגיטל, הודעות פייסבוק-וואטסאפ-מייל-אינסטוש וסנפצ'אט כולן בדיגיטל, אנשים מדברים כל יום על מה הם צריכים או רוצים… בלי לרצות הם משתפים בכך לא רק את האדם/קבוצה איתם הם מתכתבים, הם משתפים את המידע הכי נחוץ למשווק כדי להתאים להם את המוצר או השרות שיעזור/יפתור בעיה.
  • נכון אנחנו לא יכולים לראות התכתבויות של אחרים… אבל המערכת כן! מנוע החיפוש והאלגוריתם אוספים נתונים כל הזמן על הצרכים, ההרגלים, הדחפים והרצונות של קהלי היעד שלנו!
  • לדוגמה: מנתונים ומחקרים שנערכו בתחום הרכישות באינטרנט, הסיבה לרכישה הפופולארית ביותר – "בא לי" ולא "אני צריך"
  • אנו נדע לאפיין ולהטמיע את הכלים המתאימים ביותר לעסק שלך! באון ליין ובאוף ליין!
סגירת תפריט
דילוג לתוכן