קידום של מוצר, שירות, גיוס עובדים, תרומות, מתנדבים ועוד… המתבצע ברכישת פרסום בכסף בכלים האינטרנטיים השונים, יתרונו הגדול של הקידום הממומן, מתן מענה כמעט מיידי לבעל העסק.
הקידום הממומן המקובל ביותר מתבצע בשני כלים רבי עצמה:
גוגל אדוורדס – מערכת ניהול פרסום ממומן של גוגל, נחשבת מערכת אמינה ואפקטיבית במיוחד.
מודעות ממומנות בפייסבוק – כלי מצוין לאפקט שיווקי מיידי שניהול נכון שלו יכול להפיק תוצאות תוך שעות.
היתרון הכי בולט של הפרסום בפייסבוק הוא היכולת לפלח באופן מאוד מדויק את קהל היעד אליו מכוון הפרסום, בכך להגיע ליותר תוצאות בפחות הוצאות.
בנוסף נוכל לרכוש עבורך מודעות פרסום גם ברשתות חברתיות נוספות כגון יוטיוב המקושרת למערכת הקידום של גוגל ומאפשרת קידום של סרטונים, כיום סרטונים הם כלי מכירה חזקים ביותר, סרטונים תמיד מוכרים יותר מטקסט ותמונה!
אינסטגרם מהווה היום פלטפורמת פרסום בתשלום בעלת אפקטיביות גבוה בהגעה לקהלי יעד צעירים, היא מקושרת לפייסבוק וניתן לשלוט על הקמפיינים שלכם באינסטגרם דרך מערכת ניהול הפרסום של פייסבוק.
כלים נוספים, פחות מוכרים אך לעסקים מסוימים הם יכולים להוות הכלי הטוב ביותר לקידומם הם: לינקאדין וטוויטר.
הצלחת קמפיין נמדדת בהשגת היעד אותו הצבת אתה בעל העסק, חשוב לזכור שישנו הכרח לשלב את כל הכלים הפרסומיים האינטרנטיים העומדים לרשותנו להשגת תוצאה מיטבית.
פרסום ממומן בגוגל משולב עם קידום אורגני המשולבים עם פעילות שוטפת בדפי הרשתות החברתיות שמשולבות עם קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד… יתנו אפקט מלא והיעד שלך יושג.

קידום ממומן מתאים מאוד לשיווק מבצעים, הטבות, הגרלות.
הוא מתאים לכל שירות או מוצר שיש לו ביקוש, שיש לו כמות חיפושים גבוהה יחסית.
בדיוק כמו בקידום האורגני ואף יותר מכך חובה לפלח את השוק ולדייק ככל הניתן בפנייה לקהל היעד.
הגדרות ממוקדות של קהל היעד והגדרות ממקדות של הקמפיין הכרחיות להצלחת קמפיין ממומן!
בשלב הבא אנו נתאים לקמפיין שלך מודעה שתהיה רלוונטית, מודעה שבעצם תציע פתרונות לבעיות.
הרלוונטיות צריכה להתאים לחיפושים בגוגל, לתוכן דף הנחיתה ולצורכי קהל היעד והביטויים הפופולריים שהוא מחפש על מנת לפתור את בעיותיו.
לאחר תכנון של הקמפיין תוך שימת דגש על יעד הפניות שאתה בעל העסק הצבת, במילים אחרות כמה טלפונים/פניות/כניסות לעסק אתה מעוניין לקבל, נקבע תקציב + מחיר לקליק.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן