קידום אתרים ממומן

למה בכלל להשקיע כסף בפרסום?

קידום של מוצר, שירות, גיוס עובדים, תרומות, מתנדבים ועוד… המתבצע ברכישת פרסום בכסף בכלים האינטרנטיים השונים, יתרונו הגדול של הקידום הממומן, מתן מענה כמעט מיידי לבעל העסק.
הקידום הממומן המקובל ביותר מתבצע בשני כלים רבי עצמה:
גוגל אדוורדס – מערכת ניהול פרסום ממומן של גוגל, נחשבת מערכת אמינה ואפקטיבית במיוחד.
מודעות ממומנות בפייסבוק – כלי מצוין לאפקט שיווקי מיידי שניהול נכון שלו יכול להפיק תוצאות תוך שעות.
היתרון הכי בולט של הפרסום בפייסבוק הוא היכולת לפלח באופן מאוד מדויק את קהל היעד אליו מכוון הפרסום, בכך להגיע ליותר תוצאות בפחות הוצאות.
בנוסף נוכל לרכוש עבורך מודעות פרסום גם ברשתות חברתיות נוספות כגון יוטיוב המקושרת למערכת הקידום של גוגל ומאפשרת קידום של סרטונים, כיום סרטונים הם כלי מכירה חזקים ביותר, סרטונים תמיד מוכרים יותר מטקסט ותמונה!
אינסטגרם מהווה היום פלטפורמת פרסום בתשלום בעלת אפקטיביות גבוה בהגעה לקהלי יעד צעירים, היא מקושרת לפייסבוק וניתן לשלוט על הקמפיינים שלכם באינסטגרם דרך מערכת ניהול הפרסום של פייסבוק.
כלים נוספים, פחות מוכרים אך לעסקים מסוימים הם יכולים להוות הכלי הטוב ביותר לקידומם הם: לינקאדין וטוויטר.
הצלחת קמפיין נמדדת בהשגת היעד אותו הצבת אתה בעל העסק, חשוב לזכור שישנו הכרח לשלב את כל הכלים הפרסומיים האינטרנטיים העומדים לרשותנו להשגת תוצאה מיטבית.
פרסום ממומן בגוגל משולב עם קידום אורגני המשולבים עם פעילות שוטפת בדפי הרשתות החברתיות שמשולבות עם קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד… יתנו אפקט מלא והיעד שלך יושג.

קידום ממומן מתאים מאוד לשיווק מבצעים, הטבות, הגרלות.
הוא מתאים לכל שירות או מוצר שיש לו ביקוש, שיש לו כמות חיפושים גבוהה יחסית.
בדיוק כמו בקידום האורגני ואף יותר מכך חובה לפלח את השוק ולדייק ככל הניתן בפנייה לקהל היעד.
הגדרות ממוקדות של קהל היעד והגדרות ממקדות של הקמפיין הכרחיות להצלחת קמפיין ממומן!
בשלב הבא אנו נתאים לקמפיין שלך מודעה שתהיה רלוונטית, מודעה שבעצם תציע פתרונות לבעיות.
הרלוונטיות צריכה להתאים לחיפושים בגוגל, לתוכן דף הנחיתה ולצורכי קהל היעד והביטויים הפופולריים שהוא מחפש על מנת לפתור את בעיותיו.
לאחר תכנון של הקמפיין תוך שימת דגש על יעד הפניות שאתה בעל העסק הצבת, במילים אחרות כמה טלפונים/פניות/כניסות לעסק אתה מעוניין לקבל, נקבע תקציב + מחיר לקליק.

פרסום ממומן בגוגל

הדרך היעילה ביותר שקיימת היום לפרסם את העסק של היא פרסום ממומן בגוגל, ליתר דיוק שימוש במערכת ניהול מודעות בתשלום של גוגל אדוורדס – Google Adwords.
יעילותה של המערכת נמצאת בעיקר בתוצאה המדודה שמתקבלת, במילים אחרות בידיים מיומנות תוכל אתה בעל העסק ממש לבקש תוצאה, ישנה דרך לחשב ולהגיע לאומדן די מדויק מה התקציב הנדרש כדי לקבל את התוצאה הרצויה.
מיומנות זאת מותנת כמובן במחקר מקדים , ניתוח השוק, מחקר מילות מפתח וביטויים רלוונטיים, מחקר מתחרים, בדיקת יעילותו וכשירותו של אתר האינטרנט שלך או דף הנחיתה שלך, חקר והבנת מגמות חיפוש, אפיון  והגדרת קהל היעד, התאמה והנגשה ללקוח הפוטנציאלי וביצוע של אופטימיזציה = מיטוב של תקציב הפרסום שלך עד למקסימום, כלומר נוציא מקסימום תוצאות במינימום הוצאות.
הקמפיינים שננהל עבורך יאופיינו קודם כל במחקר מעמיק והבנת הצרכים של העסק שלך.
לאחר שנאסוף את הנתונים הרלוונטים להצלחת הקמפיין בGoogle Adwords ולאחר שאתה בעל העסק תגדיר לנו מהם מטרותיך? מהם יעדי המכירות שלך? נוכל להרכיב לך המלצה מבוססת עובדות המניבה תוצאות ולנהל אותה עבורך להשגת תוצאה מרבית.
יתרון בולט נוסף הוא המהירות, באמצעות מערכת google adwords ניתן להעלות את הקמפיין שלך לאוויר תוך שעות.

חוץ מגוגל, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות ישנם לא מעט אתרי תוכן איכותיים שכמות הגולשים שנכנסת אליהם בכל יום נתון היא משמעותית.
אתרי תוכן כמו: ynet, נענע 10, mako, nrg, ועוד הם אתרים מצוינים כמארחי פרסום עבורך.
פרסום באתרים מובילים אלה מתבצע במספר דרכים עיקריות:
1. באנר – לחצן פרסומי שמהווה טיזר ללחיצה ומעבר לדף הנחיתה או האתר שלך.
2. לינק – קישור לאתר או דף הנחיתה שלך המופיע במקומות שונים באתר המארח.
3. גוגל adsense – מודעות שיתוף של שותפי גוגל.
4. מודעות קופצות – או pop-up הם מודעות שקופצות ברגע שגולש נכנס או עוזב את האתר, כתיבה או כדף אינטרנט שנפתח נפרד מהדף שבו אתה גולש.
5. Outbrain / Tablooa – מאמרים – כתיבת מאמר שמציגה את המוצר שלך / את העסק שלך כמומחה בתחומך ובכך תביא לך יותר לקוחות.
ישנן עוד דרכים רבות אך מנינו עבורך את העיקריות שבהן.
בעבר, כשהשיווק והפרסום באינטרנט היה בראשית דרכו, השיטה הזאת הייתה השיטה העיקרית לפרסום אינטרנטי.
אנו נחשוף את העסק שלך לגולשים רבים באתרים אלה, נבחר עבורך את הדרכים והשיטות המתאימות ביותר לקידום המוצרים והשירותים שלך.

פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה בהיסטוריה. נקודה!
את היתרון הזה ואת העובדה שפייסבוק מנגישה לכל אחד את האפשרות להשתמש בפלטפורמה שלה לפרסום מסחרי של כל עסק כדאי לך בעל העסק להכיר ולנצל.
הכוונה היא למערכת ניהול המודעות הממומנות של פייסבוק שיש בה יתרונות פורצי דרך שיתנו לקמפיינים שלך את האפשרות להשתמש בכוח של "פילוח קהלי מטרה"
ידע ושליטה במערכת הזאת יכול להפוך את תקציב הפרסום שלך לממוקד ויעיל במיוחד, מומלץ ביותר לכל בעל עסק לרתום את הכוח הזה וכמה שיותר מהר והדרך לעשות זאת מתחלקת לשניים.
1. להבין מהו הבידול שלך – למה הלקוח הפוטנציאלי חייב לקנות רק ממך ולא מהמתחרים שלך? מה מיוחד בך? כלומר, מה הערך המוסף שיצא ללקוח בכך שיבחר דווקא בך?
2. להבין ולדעת להגדיר מיהו בדיוק הלקוח שלך – אם אתה מחזיק בדיעה ""עזוב, אני שם סכום ורוצה להגיע לכמה שיותר אנשים ולא משנה לי מי הם"" מומלץ מאוד שתיפרד מהמחשבה הזאת שאולי הייתה מתאימה לעולם הפרסום לפני 20 שנה כשלא היה אינטרנט, היום גישה כזאת לא רק שלא תביא לך לקוחות כלל, היא תגרור אותך להוצאות גדולת ומיותרות ללא תוצאה ותסכול, במקרה גרוע יותר בנוסף הטעות הזאת תקבע לך בראש שהפרסום באינטרנט לא עובד, זאת כשיתכן מאוד שבאותו הזמן בדיוק שהמתחרים שלך פועלים נכון ומקצועי ומניבים תוצאות רצויות מפרסום באינטרנט.
פרסום בפייסבוק
אנו ננהל עבורך קמפיינים בפייסבוק רק לאחר שנגדיר יחד את שני הדברים הקריטיים להצלחת הקמפיין, לאחר מכן נבצע עבורך פילוח המותאם למטרותיך והשגת יעדך ורק לאחר מכן ניתן יהיה לבחור תמונה טובה, לכתוב טקסט שיווקי משכנע ולהעלות קמפיין שישיג את היעדים שלך.
בדומה לפרסום הממומן בגוגל גם כאן ישנו צורך לבצע אופטימיזציה = מיטוב תקציבך הפרסומי למקסימום תוצאות במינימום הוצאות.

מעוניינים בקידום אתרים ממומן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם ב24 שעות הקרובות

סגירת תפריט