תופעה נפוצה מידי שניתן להיתקל בה בכל מקום, בעל עסק שמבשיל ומקבל החלטה סוף סוף להתאים את העסק לתקופה שבה הכל דיגיטלי, אוטומטי, פשוט ומהיר.
פונה לבונה אתרים ומבקש להקים אתר לעסק ולבצע זאת כמה שיותר מהר.
ברוב המקרים בעל העסק לא מודע למורכבות של בניית אתר שייעודו להביא תוצאות! מחקר, תכנון, חלוקת משאבים נכונה ורק אז בניית האתר עפ"י צורכי ומטרות העסק, ברוב המקרים התהליך מנוהל הפוך.
בניית אתר אינטרנט איננו מוצר זול, הקמה שכזאת דומה מאוד להקמת בניין מגורים.
הרי לא יתכן שנרצה לבנות בניין מגורים בן 10 קומות ונפנה ישר לקבלן הבנייה ונוותר על שירותיהם של מהנדס בניין, אדריכל, קונסטרוקטור ועוד מומחים שתפקידם לוודא שהבניין ימלא את ייעודו באופן בטיחותי, מקצועי ולא חלילה יתמוטט על יושביו.
בתחום אתרי האינטרנט נפוצה מידי התופעה הנ"ל שבעל העסק פונה ישירות לבונה האתרים שבהרבה מקרים אינו בקיא בתחום קידום האתרים ובכמעט 100 אחוז מהמקרים הקשר בינו לבין הבנה שיווקית של צורכי העסק שלך הוא מקרי בהחלט.
אנו נבחן עבורך האם אתר האינטרנט שלך ושאר הנכסים האינטרנטיים שברשותך ממלאים את תפקידם , נבדוק את מגמות החיפוש והתנהגות הגולשים בתחומך: מה הם מחפשים? אילו בעיות המציקות להם שהם יוכלו לפתור בעזרת המוצר/שירות שלך? באלו מילים וביטויים הם משתמשים כדי למצוא פתרון לבעיה שלהם ע"י מוצר כמו שלך? מה נפח החיפוש בכל מילה או ביטוי כזה?
בשלב הבא ניבחן עבורך מה קורה בשוק? מה עושים המתחרים שלך שמככבים בכניסות לאתרים שלהם? מה נקודות התורפה של המתחרים שלך?
לאחר איסוף הנתונים ושקלול שלהם נבחן האם אתר האינטרנט שלך שהוא הנכס המרכזי שלך ברשת או במילים אחרות העוגן שלך באינטרנט והנכסים הסובבים אותו כמו: דף עסקי בפייסבוק, דף ייצוגי באינסטגרם, ערוץ היוטיוב שלך וכו… נבנו והוגדרו בצורה מקצועית ונכונה על מנת להשיג את מטרת העסק שלך?
האם הנכסים מסונכרנים זה עם זה ועובדים יחד כמערכת אחת?
האם בשורה התחתונה הנכסים האינטרנטיים שלך מספקים לך את התוצאות שלשמם הם נבנו?
בסוף תהליך הבחינה נפיק עבורך דוח מפורט הנוגע בכל הנקודות הנ"ל, שאלות שיש לשאול כדי לשפר את תפקוד הנכסים שלך, מסקנות שהוסקו לאחר שהנכסים נבדקו והצעה מפורטת מה ממולץ לך לעשות כדי:

א. לתקן/לשפר את המצב הקיים
ב. ליישר קו עם המטרות העסקיות שלך, לדוגמה אם אתה צריך 100 טלפונים של לקוחות פוטנציאלים כדי להגיע ליעדי המכירות שלך, אנו יודעים לתכנן ולחשב מה בדיוק נחוץ כדי להגיע למטרה.
ג. לשמור על פעילות תקינה של הנכסים האינטרנטיים שלך ולקדם אותם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן