פרסום ממוקדהפרסום באינטרנט שינה את כללי המשחק, השינוי המשמעותי ביותר מתבטא בשליטה כמעט מוחלטת שיש לך בעל העסק על תקציבי הפרסום שלך.
שלושת הנקודות בגללן הפרסום באינטרנט מנצח את כל כלי הפרסום האחרים חד וחלק.
הנקודה הראשונה: כל אחד יכול לפרסם באינטרנט בכל סכום שיבחר.
הנקודה השנייה והחשובה ביותר: אתה בוחר במדויק איזה קהל יעד ייחשף לפרסום שלך.
הנקודה השלישית: אתה בוחר באמצעות גובה תקציב הפרסום לכמה אנשים יגיע הפרסום שלך, כמה חשיפות, כמה הקלקות, כמה המרות יתקבלו.
משמעות הנקודות הללו היא אדירה, יש בהן עצמה שאם תדע להשתמש בהן בתבונה הן יכולות לעשות את ההבדל בין עסק פושט רגל, שורד לבין עסק מנצח ומצליח!
בין עסק ווינר לעסק לוזר!
בכלי הפרסום המסורתיים כגון: עיתון, רדיו, פלייר, שלט חוצות, הפרסום נרכש על בסיס זמן חשיפה וגודל או אורך המודעה, נניח ג'נגל של 20 שניות ברדיו X פעמיים ביום X חודש ימים = התשלום אותו דורשת תחנת הרדיו.
גודל החשיפה בפרסום כזה נקבע ע"י הערכות בלבד, הוא אינו מדיד!
הרדיו לא מתחייב על שום תוצאה מוחשית, העיתון ושאר כלי הפרסום המסורתיים עובדים בדיוק על אותו הבסיס.
פרסום ממוקד
באמצעות ההמחשה הבאה תבין בדיוק איך אתה יכול לרתום לטובת הצלחת העסק שלך את העיקרון הנ"ל, עקרון הנקרא – "פילוח קהל מטרה"
(הדוגמה להמחשה בלבד! רק בשביל שהעיקרון יובן- כל קמפיין אינטרנטי מחויב בבדיקה רלוונטית לעסק וכל מקרה לגופו, לאזור, לתחום, למצב השוק והמתחרים, אין לקחת את הנאמר כאן כהמלצה לתקציב פרסום מניב ללא בדיקה אחראית)
שיפוצניק שמחליט לתקצב ב 2000 ש"ח לחודש את פרסום העסק שלו, במידה ויקנה פרסום בעיתון, ברדיו ויפזר פליירים, איך יוכל לדעת שהפרסום שלו הגיע לעיניים הנכונות? איך ידע כמה אנשים בדיוק ראו את הפרסום? כמה התעלמו? כמה התקשרו דווקא מהפרסום הזה? איך יוודא שגברים בגילאי 30-50 מהרצליה והסביבה שהם בעלי משפחות, בעלי דירות בלבד יראו את המודעה שלו בעיתון? אם 6000 נערות בנות 16 שומעות את ג'נגל הפרסום שלו ברדיו איך זה בדיוק מועיל לו? חשיפה לא רלוונטית בהיקף כזה גורמת בסופו של דבר לבזבוז תקציב הפרסום כשהוא אינו ממוקד.

לעומת זאת נניח שהשיפוצניק שלנו החליט להשקיע את תקציב הפרסום שלו בפרסום אינטרנטי משולב גוגל ופייסבוק, כאן התמונה שונה לחלוטין.
לאחר חישוב שמתבסס על נתונים מאוד מדויקים מתקבל כי ב 2000 ש"ח המודעה שלו תקבל חשיפה בקרב 100,000 גולשים.
בשלב הבא מבוצע פילוח מדויק של מי אנחנו רוצים שיראה את הפרסומת של השיפוצניק שלנו, ברור שלא היינו רוצים שבתוך 100,000 הנחשפים יהיו 6000 נערות בנות 16. בשונה מהרדיו והעיתונות , באינטרנט יש שליטה מלאה על פרופיל קהל היעד שמוגדר מראש ולכן 2000 ש"ח שהושקעו בפרסום יכוונו בדיוק למי שהשיפוצניק שלנו צריך ללא בזבוזים מיותרים.
בנוסף כל תהליך הפרסום באינטרנט הוא מדיד, ניתן לדעת בדיוק איפה הושקע כל שקל ואיזה תוצאה הוא הניב.

אנו ננהל עבורך את תקציב הפרסום באופן מקצועי באינטרנט, בראש ובראשונה נקבע מיהו הלקוח שלך? מה גילו? מהו המגדר המתאים? באיזה אזור גיאוגרפי הוא גר, עובד או נוסע בכל יום? בנוסף נכמת בדיוק את תקציב הפרסום שלך לגובה החשיפה = כמה אנשים יתקלו במודעה שלך, ומשם ניתן יהיה לחשב בצורה מאוד טובה כמה מהם יכנסו, ישאירו פרטים או יתקשרו ישירות אליך, אלה שיפנו אליך יהוו לקוחות פוטנציאלים איכותיים ומשם אתה תסגור אתם עסקאות כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים חדשים לעסק שלך! זה כבר תלוי בכישורי המכירה ויכולתך כבעל עסק.


אולי יעניין אותך לחדד את כישורי המכירות שלך – כי כל אחד יכול.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן